Obožavamo vizuale. Milijuni korisnika širom svijeta koriste Google images kako bi pronašli ideje  ili inspiraciju. To može biti bilo što, od poslovnog pristupa do recepata. Slike nam omogućuju bolje razumijevanje onog što bi ideja trebala predstavljati.

Google Images jedna je od najkorištenijih značajki tražilice. Tako smo u posljednjih nekoliko godina u Googleu zabilježili pomake. A budući da korisnici teže prema alatu za slike, tvrtka je naglasila njegovu važnost.

Važnost slika u web  dizajnu

Prema Garryju Grantu, izvršnom direktoru tvrtke SEO Inc., slike imaju ključnu ulogu u vašem web dizajnu. Element dizajna nije samo način da vaše poslovanje profitira na više ključnih riječi, već može pomoći i vašoj općoj vidljivosti na mreži. Uz to, korištenje više slika izvrstan je način za postizanje više prometa na vašoj web lokaciji.

Ipak, optimizirati slike nije tako lako kao što možda neko misli. Postoje neke stvari koje morate razumjeti i naučiti kako biste osigurali da su vaše slike prilagođene Google slikama i SEO.

Na primjer, korištenje stock fotografija možda neće pomoći vašoj web lokaciji da dobije potreban promet pomoću alata za slike. Iako to ne znači da ih više ne možete koristiti, jer još uvijek služe svrsi. Samo obavezno upotrijebite visokokvalitetne besplatne fotografije.

No, dobra je ideja stvoriti vlastite slike web mjesta. Na taj način možete dobiti puno bolje rezultate na Google Imagesu. Imajući to u vidu, evo nekoliko najboljih načina za optimiziranje vašeg dizajna za Google Images.

 

Nazivi datoteka su jako važni

Možda niste svjesni toga, ali SEO vašeg web mjesta započinje tijekom dizajniranja, pa čak i prije prijenosa vaših slika.
Imajte na umu da Google pretraživači alata ne mogu pročitati sve što se nalazi na vašim slikama. Iz tog razloga tražilici možete dati što više kontekstnih tragova. A najbolje mjesto za početak je u nazivu datoteke.
Davanje slikama snažnom nazivu datoteka može utjecati na vašu vidljivost u Google Image. Pri imenovanju slika razmislite o tome na što bi ljudi mogli razmišljati dok pretražuju takve fotografije. Bilo da se radi o fotografiji proizvoda, mjesta ili slike, upotrijebite naziv datoteke koja točno opisuje šta, gdje ili tko prikazuje vaše slike.
Još jedna stvar koju trebate uzeti u obzir je koja će kontekstualna uloga i slika igrati na vašoj web lokaciji. Ako je riječ o postu na blogu, tada će imati smisla primijeniti ime koje se podudara sa naslovom vašeg posta.

Sažimanje datoteka slike

Prošli su dani kada morate čekati sate da bi se slika učitala. Internetske su veze mnogo brže. Ali, nemojte to koristiti kao izgovor da ne komprimirate slike.

Razdoblje pozornosti posjetitelja web stranica danas se smanjuje i očekuju da se vaša web stranica učita u samo dvije sekunde. Povrh svega, ljudi očekuju da vaše slike budu vrhunske kvalitete zbog masivnih ekrana i zaslona mrežnice.

Iz tih razloga je važno osigurati da se vaše slike brzo učitavaju. Pravo ime datoteke ili alt teksta i fantastičan web dizajn neće značiti. Svi će vaši napori krenuti niz odvod ako se slike polako učitavaju. Vjerujte mi, napustio sam dosta web stranica koje imaju ovaj problem.

Također, Google ne voli masivne slike koje se ne mogu brzo učitati. Tražilica će jednostavno označiti vašu sliku i neće je prikazati u rezultatima Google pretraživanja slika.

Kako biste spriječili da se ovo ne dogodi, evo što možete učiniti:

  • Odaberite najprikladniju vrstu datoteke
  • Prenesite svoju sliku s određenom dimenzijom za vaše potrebe i ne većom
  • Stisnite pritom pazeći da kvaliteta ostane i dalje prisutna

Koristite pravu vrstu datoteke

Datoteke slika mogu biti u bilo kojem od sljedećih formata:

  • JPG ili JPEG
  • GIF
  • PNG
  • SVG

Svi imaju svoje prednosti i nedostatke, ali web stranice obično koriste JPG ili PNG formate. Evo što morate zapamtiti:

  • Spremite i prenesite svoje slike u JPG formatima. Ova vrsta datoteke može biti relativno mala, ali nudi učinkovitu veličinu datoteke. Isto tako, on može obraditi svaku boju na vašim fotografijama bez potrebe za obimnom datotekom.
  • Koristite PNG za grafiku, posebice one koje primjenjuju ravnu boju u velikim područjima kao što su infografika, logotipi i većina dizajna. U usporedbi s JPEG-ovima, PNG-ovi su veće kvalitete. No, i njihove su datoteke veće. Format je odličan za logotipe jer podržava prozirne pozadine.
  • SVG datoteka je srodnik PNG-a, a bavi se i područjima teksta i boja. Nudi prilično lijepe, oštre linije, tako da čak i ako uvećate sliku, neće izgubiti nikakvu kvalitetu.
  • Za animacije su GIF-ovi najbolji put.

Optimizirajte svoje slike tijekom postupka web dizajna

Nakon što odaberete snažno ime datoteke za svoju sliku, spreman je za prijenos na vaše web mjesto tijekom procesa dizajniranja. Ovo je vitalni dio u smislu optimiziranja vašeg dizajna za Google Images.

Za korisnike WordPress-a ili slične CMS platforme, postoje polja u koja možete unijeti nekoliko atributa slike nakon prijenosa slika. Uključuju važne čimbenike za optimizaciju web dizajna Google Images, poput naslova, opisa i alt teksta.

Alt tekst ili alt oznaka vjerojatno su najdragocjeniji od svih njih kada je u pitanju SEO vaše web lokacije. Ovaj element vam daje priliku da detaljno opišete svoje slike. Tekst koji možete staviti ovisit će o vama. Možete koristiti naziv slikovne datoteke ili napraviti neke varijacije.

Zato ne zaboravite popuniti alt tekstualno polje jer to može pomoći u povećanju vidljivosti slika na vašoj web stranici.

Sitemap

Ako želite organizirati stranice svoje web lokacije, sjajna je ideja indeksirati ih u karti web stranice. Isto tako, omogućuje vam da Googleu i drugim tražilicama predstavite samo najvažnije dijelove vaše DIVI web stranice.

Ista stvar se primjenjuje i sa sitemapom slika. Razlika je u tome što naglašava slike na koje Google želi obratiti veliku pozornost. To možda neće imati ogroman utjecaj na ocjene vaše web lokacije, tako da ovdje ne morate dodavati sve slike svoje web lokacije.

Ipak, razmislite o stavljanju relevantnih slika u vaš Sitemap, kao što su infografika i logotip tvrtke.