SSL ili Secure Sockets Layer je tehnologija šifriranja napravljena tako da vaša internet veza bude sigurna te da čuva povjerljive podatke koje upisujete na web stranici. Kada je SSL certifikat instaliran, osigurava vezu između preglednika i web stranice.

Možete reći da je web stranica sigurna kada se prikazuje lokot na adresnoj traci (https://domena.com)  ili nesigurna (http://domena.com). SSL certifikat je potreban kada od korisnika tražite da ostavi prilikom prijave svoje podatke, npr. web trgovina. Postoje mnoge prednosti SSL certifikata čak i ako vaša web stranica ne prikuplja povjerljive informacije.

Ne zahtijevaju  sve e-commerce web stranice SSL certifikat. Ako je vaš jedini plaćanja preko PayPala, onda postoji mogućnost za posjetitelje da automatski budu proslijeđeni na  stranicu PayPal gdje se odvija sigurno plaćanje.
Međutim, ako ne želite klijente upućivati na druge web stranice, a želite da prikupljate podatke o plaćanju, onda će vam trebati SSL certifikat.

Prednosti SSL certifikat.

  • Zaštićeni osjetljivi podaci
  • Prikazuje vaše web stranice pouzdanima
  • Bolje rangirani na Google pretraživaču
  • Povećava lojalnost posjetitelja
  • Čini vaše web stranice bržim

Postoje tri vrste provjere certifikata dostupnim za kupnju. To uključuje: Domena valjanosti (DV); Provjera organizacije (OV) i Extended Validation (EV).

Najčešći tip SSL certifikat je domena valjanosti (DV), koji će biti dovoljan za većinu web stranica.

Od kolovoza 2014., Google je objavio da web stranica koja ima instaliran  SSL certifikat  biti će bolje rangirana u pretraživanju.

Poboljšanje  pretraživanje i bolje rangirane stranice, izravno doprinosi količini prometa vaše web stranice, a time i moguće publike / kupaca.

Izvor: https://webmasters.googleblog.com/2014/08/https-as-ranking-signal.html

SSL

Promicanje odanosti posjetitelja

Kupac koji zna da su njihove informacije sigurne i zaštićene, uvijek se rađe vraćaju na web stranicu.

Može li me Google prisiliti da koristim SSL?

Ne izravno, ali kao glavna tražilica, oni mogu prilagoditi rang u pretraživanju. Nove verzije Google Chrome (koji trenutno drže više od 50% udjela na tržištu) će prikazati poruku „nije sigurna” u URL-u za obavještavanje korisnika kad se početi unosom podataka. Google je također najavio da će na kraju promijeniti lokot da bude crvene boje, što će dovesti do boljeg izražaja.. Također je vjerojatno da će i drugi preglednici slijediti Chrome.