Što je dobar letak za posao? To je simbioza informativnog i inspirativnog. Ono uspostavlja ravnotežu između pragmatičnog i motivacijskog. To bi trebalo nenametljivo namamiti, umjesto da plaši svojim preozbiljnim izgledom. Što god želite da vaš letak bude, od vitalnog je značaja držati se osnova. To je tradicionalni oglasni materijal koji u pravilu sadrži sve vitalne podatke tvrtke na malom listu papira. Bilo gdje od A4 do veličine razglednice, daje vam dovoljno prostora za pokazivanje, a istovremeno izbjegavajte pretjerane gledatelje. Ovo ograničenje prisiljava dizajnere da obrate posebnu pozornost na njihov izbor informacija koje će uključivati ​​kao i dizajnerske značajke koje će se koristiti.

Budite informativni

Kako se vremena mijenjaju, tako se mijenjaju i naši prioriteti. Bilo je vremena kada vam je adresa ureda bila najvažnija, tada je bila dovoljna veza na web mjesto. Pomirimo se s tim – da su digitalni kontakti danas vodeći ljudi. Čak ni telefonski broj nije toliko bitan za potencijalne klijente kao ID vaših Skype, Viber ili Telegram računa.

Veze do web stranice, profili na društvenim mrežama i druge platforme su obavezne. Također, ne zaboravite na QR kodMnogo je jednostavnije koristiti aplikaciju za skeniranje i brzo otvoriti potrebnu stranicu ili chat s trenutačnim povratnim informacijama umjesto ručnog prepisivanja veze.

Što biste još trebali uključiti u letak svoje tvrtke? Bez sumnje, trebale bi biti neke stare informacije, ali poput:

  • logotip;
  • Naziv tvrtke;
  • Slogan ili linija;
  • Blok “O nama”;
  • Usluge;
  • Bonusi i druge promotivne ponude.

Elementi dizajna

Kada je riječ o poslovnoj atmosferi, uvijek se odlučimo za neutralne boje. Svijetle nijanse poput bijele, sive i bež boje su primarne boje koje se koriste za pozadinu.

Što se tiče sekundarne boje, u većini slučajevaje plava boja. Razlog je jednostavan: Dizajneri se oslanjaju na psihološki aspekt: ​​Plava inspirira sigurnost, spokoj i kreativnost. Isto tako unosi osjećaj povjerenja i odgovornosti.

Svi ovi osjećaji i raspoloženja idealni su za promociju vašeg poslovanja. K tome dodajte činjenicu da se plava boja smatra jednom od najpoželjnijih boja, a dobit ćete razumnu, praktičnu i vremenski dokazanu mogućnost. Iako će upotreba plave boje otežati izdvajanje iz gomile jer je koriste i svi ostali. No, dizajn će ispuniti očekivanja onih koji ga gledaju, a to znači puno.

Plava boja je dobra, plava je dokazano vremenom, a s plavom će vaš letak sigurno izgledati poslovno. Međutim, ako ste prava modna osoba, onda slijedite primjere divova iz industrije, poput Applea i Samsung-a, čiji timovi koriste puno svijetlih boja u svojim promocijama. Pridržavajte se njihove doktrine i nastavite s drastičnim kombinacijama boja i gradijenata kako biste očarali publiku jedinstvenim bojama.

Geometrija

Trenutna opsesija geometrijskim i stilskim odabirom koji prenaseljavaju sferu web dizajna preuzela je svoj danak i na grafičkom dizajnu. Svojom oštrinom, autentičnošću, otvorenošću, otvorenošću, elegancijom i, na neki način, brutalnošću, trend odlično djeluje na poslovne dizajne.

Trend se manifestira kroz različite elemente, kao što su:

  • Asimetrija u izgledima;
  • Krugovi;
  • Trokuti;
  • Uske dijagonalne ploče;
  • Poligoni raznih oblika itd.

Izgled nalik web mjestu

Letak tvrtke nalik je papirnom analogu odredišne ​​stranice. Nosi iste ključne podatke kao što su pružene usluge, kontakti, prednosti izbora tvrtke i još mnogo toga. U pravilu se razbija u tri glavna odjeljka.

Prvo je zaglavlje s istaknutim područjem headera, drugo je sadržaj, a treće je podnožje. Zvuči poznato? Da, raspored je isti kao na web mjestu. Pa zašto ne koristiti neke trikove iz potonjeg?

Nadalje, izgled web stranice vremenski je testirana metoda prikazivanja blokova. Moderni dizajn letaka ima mnogo sličnosti. Na primjer:

Relativno velika slika smještena na vrhu. To bi mogla biti fotografija metropole koja osjeća urbano i snažno ili fotografija uredske rutine koja ulijeva samopouzdanje i profesionalnost. To može biti korporativna ili motivacijska fotografija.

Zatim dopadljiv slogan ili kratka promo fraza.

Izgled s više stupaca. Izgled sadrži samo bitne podatke kao što su popis usluga, blok “o nama” itd. Ponekad dizajni letaka prihvaćaju iste trikove, poput preklapajućeg trenda koji je ovih dana prilično popularan među web dizajnerima. 

Ikone

Kao i prethodni trend, ikone su sastavni dio svake web stranice i postale su nužno i za poslovne letke. To je nešto što ne možete jednostavno zanemariti ili izbaciti iz dizajna. Može se činiti da su samo prateći detalji koji projektu ne donose ništa posebno. No ljudi trebaju ove vizualne znakove. U početku svi skeniraju, a ne čitaju. Ikone služe kao žarišne točke koje posjetitelje gledaju na važne informacije. Ako su odabrani, poruku mogu još poboljšati čineći je jasnijom i jačom. Veliki, mali, pojednostavljeni ili sofisticirani – možete naići na različite stilske izbore. Ikona treba podržati izjavu. A ako vam treba da bude svijetla, detaljna i grafička, onda to treba biti.

Širite svoju poruku samo jednom stranicom

Tema današnjih dana nije samo primitivan letak s jednom stranicom koji sadrži dosadne činjenice. Radi se o dobro napisanom sinopsisu koji je predstavljen u prekrasnom pakiranju. Dizajneri koriste razne trikove, uključujući i psihološke, kako bi prezentaciju podataka učinili ugodnom za oko. Oni slijede trendove i rezultiraju letcima koji se odmah potanko nose.