Redizajn web stranice? Mislite li da vašoj web stranici treba redizajn? Prije ulaganja u usluge redizajna web stranice, postavite si ovih šest pitanja kako biste utvrdili trebate li jedno za poboljšanje svoje online prisutnosti, kao i potencijalnih kupaca i prodaje.
6 pitanja o redizajnu web stranice koja trebate postaviti
- Je li moje web mjesto lako za navigaciju i pronalaženje informacija?
- Pretvaraju li se moji trenutačni posjetitelji web stranice u kupce?
- Jesu li moji konkurenti nedavno ažurirali svoje stranice?
- Je li moj sadržaj informativan i točan?
- Predstavlja li moja web stranica dobro moje poslovanje?
- Prate li se i analiziraju li posjetitelji koji dolaze na moju web stranicu?
1. Je li moje web mjesto jednostavno za navigaciju i pronalaženje informacija?
Navigacija igra veliku ulogu u tome kako publika doživljava vašu web stranicu. Kada uđu na vašu web stranicu, žele brzo i jednostavno pronaći informacije. Ako se vašom web stranicom teško kretati, gubite potencijalne kupce na svojoj stranici.
Dakle, kako odrediti je li navigacija vaše web stranice laka za korištenje?
Jedan od načina da to saznate je da sami testirate. Stavite se u kožu svoje publike i zadajte si cilj. Htjet ćete postaviti cilj gdje dolazite do određene stranice informacija. Na primjer, web mjesto za e-trgovinu može testirati posjet stranici proizvoda i kupnju tog artikla.
Započnite s početne stranice svoje web-lokacije i provjerite možete li jednostavno doći do odredišne stranice. Ako želite autentičnije iskustvo, možete zamoliti nekoga tko nije upoznat s vašim web mjestom, poput prijatelja ili člana obitelji, da pokuša navigirati vašim web mjestom.
Ako oni ne mogu lako pronaći vaše podatke, ni drugi ljudi ih neće moći lako pronaći. To je znak da vašoj web stranici treba redizajn.
Za najbolje rezultate provedite test na svojoj mobilnoj web stranici. Ovisno o vašem poslovanju, možete imati responzivno web mjesto ili zasebno web mjesto za stolna i mobilna računala. U svakom slučaju, korištenje mobilnog uređaja za pregled web-mjesta može vam pomoći da vidite treba li redizajnirati web-mjesto vaše tvrtke.
2. Pretvaraju li se moji trenutni posjetitelji web stranice u kupce?
Cilj vaše web stranice je privući potencijalne kupce koji se pretvaraju u konverzije. Želite da vaša publika posjeti vašu stranicu, provjeri vaše podatke i kupi vaše proizvode ili usluge. Ako vaša web stranica ne pomaže vašem poslovanju, možda ćete trebati redizajn web stranice.
Vaša web stranica treba određene elemente za promicanje konverzija. To može biti nešto jednostavno poput popravljanja vaše navigacije ili dodavanja gumba poziva na radnju (CTA) na vaše stranice. Elementi mogu biti razlika između gubitka potencijalnih kupaca i ostvarivanja konverzija.
Oni također određuju uspjeh vaših kampanja s plaćanjem po kliku (PPC) . Ako vaši plaćeni oglasi usmjeravaju korisnike na odredišnu stranicu koja se ne učitava, ne funkcionira ili ne ispunjava njihova očekivanja, to može koštati vašu tvrtku svaki put kad netko klikne na vaš oglas.
3. Jesu li moji konkurenti nedavno ažurirali svoje stranice?
Želite ostati u konkurenciji sa svojim konkurentima. Nešto tako jednostavno kao što je redizajn može biti razlika između odabira vaše stranice ili konkurencije. Ako vaši konkurenti imaju ažuriranu web stranicu, možete izgubiti kontakte s njima ako vaša web stranica nije ažurirana.
Korisnici traže stranice sa svježim, čistim i modernim dizajnom. Ne žele biti na web mjestu koje se čini zastarjelim. Ako vaša stranica izgleda zastarjelo, vaša će publika pretpostaviti da su i informacije takve.
Provjerite web mjesto svoje konkurencije i provjerite jesu li ga nedavno ažurirali. Odvojite vrijeme za navigaciju i razgledavanje. Ako se njihova stranica čini ažuriranom i jednostavnom za korištenje, možda je vrijeme da ažurirate svoju stranicu.
Dok gledate web mjesto svoje konkurencije, možete otkriti da njihova web mjesta imaju zastarjeli dizajn. To je savršena prilika da prvo redizajnirate svoje web mjesto i dobijete više vrijednih potencijalnih klijenata koji biraju vašu stranicu umjesto stranice vaše konkurencije.
4. Je li moj sadržaj informativan i točan?
Vaša publika dolazi na vašu stranicu radi informacija. Žele saznati više o vašem poslovanju i vašim proizvodima ili uslugama. Ako im želite pružiti najbolje iskustvo na svojoj stranici, vaš sadržaj mora biti informativan, vrijedan i točan.
Ako je vaš sadržaj informativan, on vašoj publici govori sve što treba znati. Odgovara na važna pitanja koja postavljaju. Prikupljaju sve važne informacije koje će im pomoći u donošenju odluke.
Kada imate vrijedan sadržaj, svojoj publici dajete informacije koje su im važne. Nađu točno ono što su trebali pronaći. Posjedovanje vrijednog sadržaja zadržava potencijalne kupce na vašoj stranici.
Također morate ažurirati svoje podatke. Korisnici ne žele vidjeti informacije koje su zastarjele na vašoj stranici. Ako želite zadržati potencijalne kupce na svojoj stranici, morate provjeriti jesu li informacije na vašoj stranici najtočnije i najsvježije.
Ako vaša tvrtka nema vremena za upravljanje sadržajem, možete iskoristiti usluge pisanja web stranica. Pomoću ovih usluga možete svoju redizajniranu web stranicu i blog održavati svježima s novim, korisnim sadržajem.
5. Predstavlja li moja web stranica dobro moje poslovanje?
Vaša web stranica srce je vaše digitalne marketinške kampanje i online prisutnosti. To je mjesto gdje usmjeravate sav svoj promet i pomažete svojoj tvrtki da ostvari konverzije, potencijalne kupce i prodaju. Ako želite imati učinkovitu web stranicu, ona mora dobro predstavljati vaše poslovanje.
Vaša web stranica treba odražavati vaš brend.
Želite da ljudi posjete vašu web-lokaciju i dobiju dojam o vašoj robnoj marki, što znači ići dalje od dizajna vašeg logotipa i uzeti u obzir druge značajke, poput vaše kopije. Prepoznatljivost robne marke ključna je za pomoć vašoj publici da odabere vašu tvrtku u odnosu na konkurenciju.
Ljudi će posjetiti vašu stranicu i provjeriti vaše poslovanje. Možda neće odmah izvršiti konverziju, primjerice ako posjećuju vašu web-lokaciju zahvaljujući vašoj marketinškoj kampanji na društvenim medijima . Čak i ako ne izvrše konverziju odmah, sjetit će se vaše tvrtke kada budu spremni za konverziju.
Ako koristite generički dizajn ili vaše boje ne odražavaju vaše poslovanje, vrijeme je za redizajn. Želite izgraditi web stranicu koja točno odražava vaše poslovanje, tako da će više potencijalnih kupaca izabrati vašu tvrtku u odnosu na konkurenciju, a to možete učiniti s dizajnerskom tvrtkom od povjerenja kao što je media-met.
6. Prate li se i analiziraju li posjetitelji koji dolaze na moju web stranicu?
Ako želite saznati koliko dobro vaše web mjesto trenutno radi, morate pratiti i analizirati svoje web mjesto. Ovo je jedini način da vidite pomaže li vam vaša stranica uspješno privući vrijedne potencijalne klijente za svoju tvrtku.
Kada pratite svoju stranicu, pogledajte kako ljudi stupaju u interakciju s vašom stranicom.
Posjećuju li ljudi i odlaze li? Ili istražuju vašu stranicu kako bi pregledali vaše proizvode ili usluge ili saznali više o vašoj industriji i prednostima? Osim toga, kako oni komuniciraju s obrascima za kontakt? Ispune li ih ili na kraju napuste stranicu?
Analiza vaše stranice pomoći će vam da bolje razumijete kako vaša publika stupa u interakciju s vašom stranicom. Stvara vam priliku da poboljšate svoju stranicu i poboljšate korisničko iskustvo, što izravno pomaže vašoj online prisutnosti.
Ako pogledate svoje mjerne podatke i primijetite da su vaše vrijeme zadržavanja ili stope konverzije niske, možda je vrijeme za redizajn. Redizajn će pomoći potencijalnim klijentima da duže ostanu angažirani na vašoj web-lokaciji i potaknuti ih na konverziju stvaranjem web stranice prilagođene korisniku.